همیشه یکی از تاثیر گذارترین و بهترین اثر های چه در حوزه ی بازی های رایانه ای و چه در سایر تولیدات موسیقی و آهنگهایی است که برای آن اثر تولید میشود اگر به صورت کلی بخواهیم بگویی همیشه موسیقی ب عنوان یکی از نکات و بخش های مهم هر اثر شناخته میشود و این امر کار را برای تولید یک بازی کاممیوتری سخت میکند حوزه موسیقی بسیار گسترده و سبک های بسیاری دارد که نمی توان به همه ی آنها در این مطلب پرداخت اگر بخواهیم به صورت جزئی به موسیقی متن بازی ها بپردازیم معلمولا با اثری روبرو هستیم که موسیقی میتواند حالات و اتفاقاتی را که ما مشهاده و تجربه میکنیم را توصسف کند حسی که در آن لحظه در یک بازی اتفاق می افتد.سالهاست که هنرمندان بزرگی در این حوزه فعالیت میکنند و با هم به رقابت پرداخته اند موسیقی دیگر بخشی مهم را از یک گیم تشکیل میدهد چیزی که حال و هوای بازی را عوض میکند.شاید شما هم از آند دسته از طرفدران موسیقی بی کلام باشید که بعد آنکه یک بازی را به اتمام رساندید سریعا در جستجوی آهنگای آن بازی میرود تا در زمانی که نی به آرامش روحی و روانی دارید این موسیقی ها را گوش کنید.
به طور مثال فکر کنید بازی زیبا و تحصین ی The Last Of Us را تجربه می کنید این بازی موفق از همه لحاظ عالی و بی نقص است به شخصه زمانی که مشغول بازی کردن این بازی زیبا ساخته ی استودیدو ناتی داگ بودم میخواستم سریعا آهنگ و
همه ساله مراسم های بزرگی برای انتخاب بهترین بازی ها و بخش های مختلف بازی های کامپیوتری برزگذار میشود رقابتی که اکثرا در بخش موسیقی نیز وجود دارد و جایزه ای را هم برای این بخش در نظر میگیرند موسیقی به گونه ای شده که اگر یک بازی از همه نظر عالی باشد یعنی گرافیک ، گیم پلی و داستان باز هم مواردی دیده میشود که اگر موسیقی خوبی نداشته باشد شما نمی توانید از آن بازی به صورت کامل لذت ببرید بازی مثل شیطان ممکن است گریه کند را در نظر بگیرید بخش عظیمی از صحنه های اکشن آن توسط آهنگ و موسیقی که بخش میشود انرژی بیشتری به شما منتقل میکند.
اما حالا میرسیم به بحث اصلی مطلب آن هم این که چگونه این آهنگ ها و